X
XLinkedinWhatsAppTelegramTelegram
0

Polska: zakończono nabór propozycji programów promocyjnych polskich produktów

Rynkami objętymi promocją mają być Polska, Słowacja, Japonia, Kanada, Chiny, Białoruś, Singapur, Tajwan, Nowa Zelandia, Mongolia, Kazachstan, Algieria, Korea Południowa, Wietnam i Republika Południowej Afryki.

7 październik 2014
X
XLinkedinWhatsAppTelegramTelegram
0

Do 30 września 2014 r. do ARR wpłynęło dziewięć ofert programów promocyjnych i/lub informacyjnych dotyczących: mięsa drobiowego wysokiej jakości; świeżego, schłodzonego i mrożonego mięsa wołowego oraz wieprzowego i przetworów spożywczych wytworzonych na bazie tych produktów; oleju rzepakowego; przetworów ze zbóż; świeżych i przetworzonych owoców i warzyw; mleka i przetworów mlecznych takich jak: masło, sery, mleczka smakowe, mleko w proszku. Rynkami objętymi promocją mają być Polska, Słowacja, Japonia, Kanada, Chiny, Białoruś, Singapur, Tajwan, Nowa Zelandia, Mongolia, Kazachstan, Algieria, Korea Południowa, Wietnam i Republika Południowej Afryki.

Organizacjami z branży mięsnej, ktore wyszły z propozycjami były Związek „Polskie Mięso”; Konsorcjum w składzie: Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (Lider) oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego (Konsorcjant); Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej;
Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny;

Łączny budżet programów wynosi prawie 29 mln Euro.

poniedziałek, 6 października 2014/ARR/ Polska
www.arr.gov.pl

Komentarze do artykułu

To miejsce jest przeznaczone do dyskusji między użytkownikami pig333.com a nie do zadawania pytań autorom artykułów
Skomentuj

Dostęp tylko dla użytkowników portalu 3trzy3. Zaloguj się aby dodać komentarz.

Nie jesteś subskrybentem tej zawartości Najnowsze wiadomości z branży

Newsletter o trzodzie na Twoim mailu

Zaloguj się i zapisz do subskrypcji